Deze website wordt niet meer onderhouden sinds 12 februari 2019. Dit is onze oude website.

Mocht u door willen schakelen naar de nieuwe website, klik dan op   "NIEUWE WEBSITE"

Al het Nieuws ooit

Welkom bij Kanovereniging de Futen

Een kanovereniging met geschiedenis en gelegen aan het prachtige Zuidlaardermeer, iets verscholen achter het riet van het eiland voor onze deur.
We wensen u veel plezier met het bekijken van onze site en hopen u natuurlijk als u zich voor deze prachtige sport interesseert, eens te ontmoeten op onze trainingsavonden of bij een Open Clubavond die we 5 maal per jaar houden.   Informatie over de  Open Clubavonden vindt u onder de link Vaarkalender. Tevens is opgenomen onder de link techniek een verwijzing naar de website van   SportZorg Nederland/oefeningen  ter voorkoming van blessures.

Mogelijk wordt kanovaren ook uw sport.

De links aan de linkerzijde leiden u door de site.    In de kop vindt u gegevens over de locatie van de vereniging, contact gegevens en informatie over de aanmelding.