Zwembadtraining  2019

Op zaterdag 12, 19, 26 januari en 2 en 9 februari 2019 is de vereniging in het zwembad van Hoogezand-Sappemeer, de Kalkwijck, aanwezig, al waar de wintertraining plaats vindt.

In de vroege avond liggen we met onze kajaks in het zwembad en doen oefeningen voor onze stabiliteit en veiligheid in het warme water van dit bad. Zeker de belangrijke reddingsoefeningen willen we graag iedereen leren en voor degenen die deze al kennen, oefen we ze nog eens. We moeten op elkaar kunnen vertrouwen dat iedereen dit beheerst. Aanmelden bij Chris Grevengoed.

Tijd 18.00 uur tot 21.15 uur. Sportcentrum/Zwembad Kalkwijck , Nieuweweg 8, Hoogezand.

De reguliere woensdagavond trainingen starten op  3 april 2019, voorbereiden om 18.30 uur, briefing 18:50 uur, afvaart 19.00 uur.
Terug bij het Futennest, afhankelijk van de tocht en de wind ca. 20.30 - 21.00 uur.
18 september 2019 zal onze laatste woensdagavond tocht van dit jaar worden gehouden.

Open Clubavonden worden gehouden op de eerste woensdag van de maand t.w. 1 mei, 5 juni, 3 juli, 7 augustus, en 4 september 2019. Tijdens deze avonden zijn meer ervaren leden aanwezig om nieuwe vaarders te begeleiden en kan grondig advies aangaande de kanosport gegeven worden. Aanvang: 18:15 uur Afloop: ca 20:00 uur. Mogelijk is het handig om u vooraf aan te melden bij onze secretaris.

Vaarprogramma 2018 Kanovereniging de Futen

Tochten gemerkt met een * zijn opengesteld voor Bondsleden. Een voorbeschouwing hiervan vindt u te zijner tijd bij de tab Tochten en in het tijdschrift Kanotities van de TKBN.

De tochtbeschrijvingen en nadere gegevens van alle tochten worden te zijner tijd gepubliceerd in ons tijdschrift het Futengepiep (zie tab Redactie).

zo 8 rondje Meerstad e.o.
za 14 * Matsloottocht
zo 22 rondje Stad vanaf Futennest
za 28 Lauwersoog Engelsmanplaat
zo 29 rondje Wedderbergen