Futennest officieel geopend!
De opening van het Futennest afgelopen zaterdag was een hoogtepunt in het bestaan van de Futen. En wat hebben we genoten! We mochten vele leden, familieleden, vrienden en genodigden verwelkomen waaronder wethouder Annemiek Hoesen, bestuur van de TKBN, het Groninger Landschap, onze buren de zeilvereniging Zuidlaardermeer en Klaas Hofman. We lieten ons de koffie en…
